2006-06-26

Det närmar sig...

På torsdag hämtar jag nycklarna. Idag har jag kört ytterligare sex maskiner tvätt så nu är så gott som allt rent, härligt. Det är bråda dagar nu, det ska packas och sökas jobb om vartannat. Och bråkas med a-kassan... jag var naiv som trodde det skulle gå lätt! Än en gång har de underkänt arbetsgivarintyget jag skickat dem för två veckor sedan, mitt ärende har helt stannat av - men de har gett blanka fasen i att meddela mig det! Jag har suttit och kollat via webben och undrat när det ska hända nåt, kunde ha fått vänta länge om jag inte bestämt mig för att ringa idag... morr! Jaja, nångång i höst eller nåt kanske jag kan räkna med att få pengar, vilken underbar sommar det blir... Har beställt en bok om "gratis eller nästan gratis i Stockholm" som nog kommer väl till pass i sommar, hoppas på att få en del smarta tips på saker jag aldrig tänkt på själv.

Jag har ingen aning om hur det är med Internetuppkoppling från nya lyan och om den är igång redan när vi flyttar in, så vi får se när jag uppdaterar här igen. Maila om det skulle vara något eller om ni inte fått nya adressen!

Ha det gott i sommaren!

Inga kommentarer: