2006-06-13

Jag är bäst ;-)

Jag är grym! Hittills idag har jag:

- kört åtta maskiner tvätt + två pågående
- återvunnit papper och kartong
- pantat flaskor och burkar
- skickat in viktiga papper (komplettering till a-kassan)

Återstående punkter på att göra-listan: rensa kläder och hänga undan alla vinterkläder och sånt, återvinna glas och metall, packa kartonger inför flytten, städa upp i hemmet, renbädda sängen, diska, dammsuga, dammtorka, skriva jobbansökningar m.m.

Det finns att göra!

Sambon ringde i förmiddags enbart för att skryta om att han just stod utanför Colosseum - det lilla äcklet! ;-) Jag vill också till Italien, varför kunde han inte åkt till Helsingfors eller något annat mindre intressant ställe så jag slapp vara avis?

I alla fall, det är skönt att vara själv. Jag har gjort massor av kuligheter de senaste dagarna och vädret är ju helt fantastiskt så jag är fullständigt nöjd med att vara hemma, faktiskt! På fredag kommer kära föräldrarna till Storsta'n och på lördag kommer Sambon tillbaka till Sverige igen. Tills dess ska jag försöka hinna beta av de flesta av punkterna på listan.

Inga kommentarer: