2006-06-19

Tack familjen Storkusin!

Tack för fikat, det var så skoj att hinna träffa er idag!

Efter en snabb koll på nätet visar det sig att jag nu får bekräfta att jag inte kommer till släktträffen - det går inte ihop vare sig ekonomisk eller tidsmässigt. Jag trodde jag skulle kunna acceptera det lättare efter att ha kollat upp det, men det blir nog svårt. Största händelsen på ett bra tag. Kan inte lova att jag kan vara med nästa gång - exakt hur mina planer ser ut trettio år fram i tiden har jag inte koll på än, min filofax tar slut 31/12 2006... *muttrar*

Jaja, så är det. Då får jag pyssla i nya hemmet då, utnyttja säsongskortet på SL flitigt, äta en jävla massa glass och besöka alla museer som går, typ!

Jag känner mig lite som en trulig tonåring ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi får se till att ha små minisläktträffar i huvudstaden istället. Rejält oftare än med 30 års intervaller men säkerligen rätt trevliga ändå! :-)

Anonym sa...

Och så kan du träffa mig oxå ;)