2006-08-18

Jobberi jobbera

Det blev inget med tjänsten jag sökte, men jag tog mig till intervju och det är jag stolt över! Nu är det bara att sikta framåt, för...

på måndag ska jag på en till intervju! De ringde mig just från ett företag och ville ha dit mig. Så nu måste jag snabbt som sjutton försöka få ihop kopior på mina betyg, om jag nu ens hittar dem nu efter flytten - ordningen är inte riktigt vad den borde vara.

Jag hade en dålig dag igår och satt och deppade, och så ringer de mig idag och plötsligt kändes allt så himla mycket bättre!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna för dig att det går bra på intervjun!

Kram

Anonym sa...

Hej!

NU har jag en egen blogg, bara för att kunna läsa och kommentera i din!! :-) Kul att du ska på intevervju, håller tummarna. *Dalamsen*

Maria sa...

Hmm... Dalmasen, du är ju kulla ju? För jag kan inte tänka mig vem annars som står bakom det nicket. I vilket fall, kul att du läser och kommenterar i min blogg! :-) Telefonen borde funka nu också ;-) Kram!

Maria sa...

Dalmasen: Ahaa, då lärde jag mig nåt nytt! I alla fall, om du läser bakåt i bloggen och hittar någon som benämns som Dalkullan så är det du :-) Kram!