2006-09-13

Intervjun igår

Ja, hur gick det egentligen igår? Det vette gudarna. Inte superbra kan jag känna, men förhoppningsvis okej i alla fall. Intervjuaren fokuserade på mina studier och min jobberfarenhet, sånt som personlighet kommer längre fram i processen om man tar sig vidare. Så jag har redogjort för mina förehavanden sedan gymnasiet, mer eller mindre pladdrigt - har väl tyvärr en tendens att sväva ut lite mycket. Inom två veckor ska jag få besked, sades det, så det är väl bara att vänta.

Idag ska jag ringa min handläggare på AF och se hur det blir - troligen kommer jag måsta hoppa på en praktik på ett annat företag i väntan på att få veta hur det blir med det första jobbet. Visst, why not, men det känns ltie taskigt att veta att man kanske avbryter och byter firma snabbt - för det första jobbet är mycket mer passande. Känner att jag nog är en smula överkvalificerad för praktiken, i alla fall av det lilla jag fått veta om den. Men well, ska kontakta handläggaren så får jag väl se...

Ska ut och hälsa på Storkusin med "bäbis" - han har ju vuxit enormt sen sist - om en stund. Det var int igår vi sågs om man säger så, så det är något jag ser fram emot!

Inga kommentarer: