2006-09-13

Dags för minipaus?

Jag verkar ha övertagit smittan från M för nu är det jag som mår krassligt när han äntligen repat sig för att gå tillbaka till jobbet efter två dagars sjukdom. Men jag ska sätta emot allt jag kan för jag vill inte bli sjuk nu!

Hälsade på Storkusin med Knodd idag och vi hade sååå mysigt! Gillar våra heldagar ihop och jag blir bara mer och mer bebissugen efter att ha fått busa och stoja lite. Och så är det så trevligt att få prata och umgås med min bästaste bästa Storkusin med.

Nu ska jag krypa ner i sängen med min bok, för huvudet är lite jobbigt - orkar inte sitta vid datorn längre. Dessutom får man ynka sig lite när man inte är riktigt frisk. Klämde nästan en liter apelsinjuice för en stund sen också, jävlarimig om inte c-vitamin ska kunna driva ut eländet ur kroppen ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att E kan inspirera lite! Han vill gärna ha små minikusiner att busa med... :-)

Hu - hoppas han inte håller på bli förkyld - han nyser och hostar lite. Är rädd att han ska vara krasslig under flygresan i morgon, då kan det bli jobbigt för den lille kraken. Ser iaf fram emot att åka norrut, ska bli härligt! Kram!

Maria sa...

Storkusin: Ja, skit om jag lyckats smitta er... det vore ju riktigt riktigt dumt. Jag mådde ju ganska fint under dagen, det var först på hemvägen det liksom bröt ut för mig... Hoppas nu ni klarar er, peppar peppar, vet hur jäkligt det är att flyga när man är förkyld! Kram på er!

Anonym sa...

Hej igen lillkusin, nu är vi uppe hos E:s mommo och moffa! Å resan gick toppenbra, bara tårar sista fem minuterna på andra flygturen... Nu ska gossen sova och vi ska bada bastu och sen bara mysa! Hoppas du mår bättre! (å förresten så behöver det inte alls vara du som smittade, mer troligt är det E:s små kompisar, de stoppar ju samma leksaker i munnen hela tiden. Förkylningar är ju vardagsmat för små barn! :-D)

Kram!