2006-10-01

Fipplar med bloggen

Jag har fått chansen att testa Bloggers beta på en massa nya funktioner och sånt, däribland kan man kategorisera inläggen. Det är därför bloggen plötsligt ser annorlunda ut, om ni undrar :-) Ska försöka fixa till den snyggt nångång när jag har ork och lust - just nu ligger fokus mest på scrapbloggen som uppdateras flera gånger dagligen.

Jag får bara nej, nej och nej från arbetsgivarna och det tar knäcken på mig - särskilt som de alltid motiverar det med att jag har bristande erfarenhet. Imorgon ska jag i alla fall iväg och extraknäcka lite hos en frilansande grafisk formgivare som jag hjälpt lite tidigare, det känns bra. Och så känns det såklart bra att jag ändå får komma på en del intervjuer, trots att jag inte lyckas imponera på dem när jag väl är där. Bara att gneta på helt enkelt...

Nu blir det nåt avsnitt av Desperate Housewives här, ha det gott!

Kom ihåg att det är oktober, den rosa månaden, och glöm inte stödja Cancerfonden!

Rosa Bandet

Inga kommentarer: